lørdag 1. september 2012

Enebarn igjen

Nå har det seg sånn at etter en uke med dramatikk har min tyske rommate bestemt seg for å reise hjem til Tyskland på grunn av hjemlengsel. EF prøvde en stund å finne en vertsfamilie til henne hvor hun kunne bo alene uten meg, men det har ikke worked out fordi hun måtte gått på den samme skolen. Jeg kommer til å savne deg Merle!

Siden dansken reiser på søndag til sin egen vertsfamilie betyr det at jeg blir alene i denne, og familien vil fungere som en emergency family i tilfelle det skjer et problem med en student. 

Jeg har det veldig fint og koser meg i dette store rommet :) På mandag skal jeg en liten tur på skolen for å velge fag sammen med alle de andre utvekslingsstudentene her i Southport. 

Dette er Alfie når jeg prøver å få han med ut på tur i regnet.

Oreokaka jeg lagde til torsdagen :D Kan dere tro at det koster 4,60 KRONER for en hel pakke oreos? sick.


Kjøkkenet er så koselig!

-Ems.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar