onsdag 26. september 2012

Too school for cool.

Begynner med å si at jeg seriøst tror jeg har skrevet flere essays denne uka enn jeg gjorde tilsammen forrige år herregud. Mye lekser. Kjempegøy. Gleder meg til helg og Xfaktor!

I går hadde Mia, ei av utvekslingsstudentene, bursdag og da fikk hun selvfølgelig kake på skolen! I kveld arrangerte vi et surprise party for henne og gikk ut for å spise og feire, wee :D Southport er nydelig i regn, og nå har det ikke stoppet å regne på 3 dager. Vilt. Og vått. Anyway, da vi gikk gjennom town og over pieren på vei hjem i kveld fikk jeg skikkelig hjemmefølelse! Ser dere likheten mellom bildene?

Southport ooog

Drammen!

Kaka til Mia.


Her er noen bilder av den oppmuntrende kirkegården vi går gjennom på vei til skolen, tatt av Andrea som har sånt fancy kamera så man ser alle detaljer!





-Ems.

2 kommentarer: