søndag 2. september 2012

Barbecue and bowling

I kveld var vi først hos områderepresentanten på barbecue og etterpå dro vi på bowling!





 Jeg har også byttet navn fra Emily til Enily i kveld haha. M'en funket visst ikke. Og som dere kan se så er jeg skikkelig dårlig x)

Kom på andreplass til slutt da, ikke verst.

Her er alle utvekslingsstudentene som bor i Southport, vel bortsett fra dansken og venninna hennes som er på besøk. Begge reiser i morgen til sine egne vertsfamilier. 6 av 8 går på samme skole som meg :)

 Etter bowlingen tok vi oss en tur på pieren.








Fudge surprise!

Noe av det jeg savner mest her i England er bruken av ordet koselig. Det er så mange sammenhenger jeg vil beskrive som koselige men det er ikke noe godt engelsk ord for det haha.

-Ems.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar