fredag 21. september 2012

Endelig helg!

Fy søren, rektor tulla ikke da hun sa at vi måtte være forberedt på mye lekser. Jeg leverte et essay i dag, og har 3 jeg må skrive til onsdag/torsdag pluss flere småoppgaver i diverse fag. Jeg har fått mindre fritimer etter at jeg fikk ny timeplan, de har bare putta inn masse unødvendige fag som man må ha for å få godkjent. Jeg trenger virkelig fritimene til å gjøre ferdig arbeid jeg ikke fikk tid til å gjøre i timene, og det er i tillegg til alle leksene! Den første uka pleide jeg å snike meg inn på pianorommet i fritimene, men nå har jeg ikke tid så skal prate med musikklærerne om jeg kan bruke det etter skoletid. Litt av en forandring fra å spille piano hver dag når jeg vil! Savner det virkelig virkelig virkelig! Og en annen ting som er litt kjipt er at to andre jenter som bor sammen har et piano i huset som apparently er stemt, men ingen av de spiller :( Jaja. Fikk tilbake første innlevering i psykologi i dag, og det er også den første karakteren jeg har fått i England woho, A :D





Når det gjelder matten, så går det ikke oppover. Jeg forstår ikke leksene, vertsfamilien kan ikke hjelpe meg og jeg fikk D som første karakter. Great start. Jeg har pratet med hun snille mattelæreren, og hun sier at det kan hende hvis det er greit for skolen min i Norge og EF at jeg kan ta et lavere nivå i matte siden jeg tror jeg har T/R matte nå og det er forferdelig. Hun er virkelig søt, i dag hadde hun kjøpt minicupcakes til klassen :) 

Torsdag kveld var vi på en lokal pub med vmor, vfar og vbror og et par av hans venner fordi det var QUIZ NIGHT! Haha, det var gøy :D I dag etter skolen møtte vi alle utvekslingsstudentene på Starbucks og bare slappet av og drakk kaffe <3 
Har også funnet ut at søsteren til Andrea (hun jeg bor med) går på samme skole som min søster Andrea! Herregud hvor coincidence er ikke det ?

Ha en glitrende helg!
-Ems.


1 kommentar:

  1. din snik. grattis med A, du er flink !

    SvarSlett