tirsdag 4. september 2012

New meat

Var på skolen i dag og møtte lærere og studenter på sixth form. Lederen for sixth form, Ms Stead holdt en velkomsttale for alle og så ble vi delt inn i klasser. I klassen min er det en til utvekslingsstudent, men vi kommer ikke til å tilbringe så mye tid i disse klassene, siden vi skal ha timer med fagene vi har valgt if that makes sense. Alle elevene ser ut som de nettopp har begynt i åttende, jentene har brunkremskille og tupert hår og de fleste guttene er lavere enn meg. Man merker at alle har gått på denne skolen siden syvende, for alle var godt kjent med hverandre og de stirret skikkelig på oss, og ingen tok noe seriøst. I aulaen da Ms Stead holdt velkomsttalen satt folk og pratet og lo så hun måtte be dem være stille hele tiden, og i klassen bråkte folk og sa småkommentarer.

I morgen skal alle på sixth form tilbringe et døgn på Liverpool Hope University for en introduksjon til året. Det blir workshops og sånt, men jeg er ikke særlig gira. Mest fordi jeg vet hvor dårlige dormsene på universiteter KAN være her... Men jaja, håper jeg blir kjent med noen nye :)



-Ems.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar