mandag 10. september 2012

En måned har gått så fort!

I dag er det en hel måned siden jeg sto med tårer i øynene på Gardermoen og sa hadet til mamma og pappa for en stund. Sykt så fort tiden går.

Vært på skolen i dag, og det er like vanskelig å finne klasserommene i dag som fredag. Skolen er stor og består av flere bygg og flere etasjer. Føler meg som en turist der jeg går rundt med kart over skolen i gangene, på vei til klasserommet x) Med en gang klokka ringer, fylles gangene opp av travle lærere og ikke fullt så travle elever og det er umulig å komme seg tidsnok til timene siden forrige time slutter likt som neste time begynner. Vi har to forskjellige lærere i alle fag, og ingen timer er i samme klasserom. For eksempel har vi dobbeltime med sosiologi annenhver tirsdag morgen, men det er ikke med samme lærer og ikke i samme rom. Hadde første mattetime i dag også, og det var faktisk helt greit! Alle lærerne går i dress/kjoler/businessklær, og omtrent alle elevene går med uniform, også kommer sixth form i joggebukser og hettegensere <3 I lunsjen var det slåsskamp mellom to uniformjenter, eller de dro hverandre i håret og det ble dannet en stor ring rundt av folk så en mannlig lærer måtte komme og dra de fra hverandre xD 

Herregud jeg må fortelle om datasystemet på skolen... Det er et study rom som vi kan bruke med stasjonære datamaskiner og det er seriøst så tregt. Greit at facebook er blocked, men mailen ?wtf




Ellers har jeg det veldig bra her i Southport, og jeg savner dere alle <3

2 kommentarer:

  1. hahah, neste gang er det vil du som skal i ringen! heiaheia, skal du ikke ta bilde av sykkelen du på sykkler på til skolen? du bruker vel hjelm? loveu

    SvarSlett
  2. OHyes! og jeg skal vinne! over alle! Hahah det kan jeg, det er den fineste sykkelen du noen gang kommer til å se. lover.

    SvarSlett