tirsdag 11. september 2012

Matematikk

Matte er greit for det er det samme på alle språk. Hell no. Herregud matte på engelsk er totalt forskjellig og de gjør ting på helt forskjellige måter enn i norsk matte. Vanskelig.

Meg i mattetimen.

 Ellers går det fint med de andre fagene, jeg er (foreløpig) den beste i engelsk! Vi har om analyse av tekster og type setninger som spørsmål, utrop og sånn og det er så enkelt :D Tror det mest er fordi de engelske folka er så late haha. Siden personalet treiger noe helt sinnsykt med å skaffe oss skap, må jeg gå rundt med den største skolesekken noen brite noengang har sett. Alle kommenterer på sekken min, og alle går rundt med søte vesker. Hvordan får de plass til alt oppi der? Vi får nemlig ikke bare bøker, men også permer i hvert eneste fag og det er mye å dra rundt på når man ikke har et skap.

Jeg love, love, love skoleuniformene! Føler jeg går på Hogwarts siden det er et uteområde som minner meg om dette stedet:

-Ems.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar