lørdag 15. september 2012

Preston og HP

På tide med en oppdatering på bloggen! Jeg har det veldig bra om dagen, selv om jeg fortsatt ikke forstår noe i mattetimene. Psykologi er utrolig spennende og jeg liker lærerne vi har i faget. Jeg har også blitt kjent med flere folk og alle er så koselige! Folk bare kommer bort til bordet vårt i lunsjen og i fritimene og begynner å prate :D Som dere vet kjøper jeg skolematen min selv og nå har jeg funnet norsk Jarlsberg <3 TINE <3



I går kveld var alle utvekslingsstudentene sammen og spiste pizza, oreokake (som jeg lagde :D) og så på Harry Potter and the deathly hallows part 1 og part 2! SYKT. Endelig har jeg sett alle filmene <3



Var i Preston i dag og møtte ei av de norske jentene fra campen, og det var så koselig! Deilig å prate norsk til en person igjen haha. Savner alle fra campen masse! Loads of love osv.


Slenger med et bilde av Alfie. Sånn ligger han når jeg kommer ned trappa :D Så søt. Akkurat nå eter jeg druer <3 og venter på at Xfaktor skal begynne om en time :D wee

-Ems.

2 kommentarer:

  1. Kult! Alfie ligger jo likt som deg :) Den var søt! jeg forstår heller ikke matten min, hvordan skal jeg liksom løse dette: find the coordinates of the points at which the given parametric curve has (a) a horizontal tagent and (b) a vertical tagent.
    1. x=t^2+1, y=2t-4 ? WTS xD

    SvarSlett
  2. Tihi :D Herreguuud, trodde du var ferdig med matte i sommer jeg... Jaja, jeg har lånt noen andres lekser tommel opp :)

    SvarSlett