fredag 7. september 2012

Første skoledag!

I dag var første ordentlige skoledag og herregud så stressende. Skolen er stor og det var sykt vanskelig å finne klasserommene jeg skulle være i haha. Skolen har 7 trinn, 7-13 og det er bare de fra 7-11 klasse som må gå med uniform. Det er hundreds av de og de er OVERALT. Det er alltid bråkete i gangene og også inne på rommet der sixth formerne kan være. Maten var elendig og det var omtrent ingenting igjen da jeg kom dit 5 min etter at lunsjen begynte, og all maten er skikkelig greasy, dessuten kan man ikke betale med kort. Så jeg kommer til å kjøpe/lage min egen mat heretter. Dessuten er det ikke lunsj før halv 1, og det betyr at vi ikke får mat på 5 timer hvis ikke vi har med mat selv. Timene slutter akkurat når neste time begynner og selv om man vet veien rundt på skolen så er det umulig å komme tidsnok. Dersom man har fritime i første time må man fortsatt møte opp på skolen ti over halv 9 hver dag for registration. Skolen har noen av de verste skoledoene jeg har sett. Men bortsett fra det så liker jeg alle lærerne (som jeg har møtt hittil) bortsett fra én.

Noen bilder av skoleveien:

 hehehhehehehehhe

Sykt svær og skummel kirkegård


Emilie Skihaugen, jepp det er meg. Hvorfor er dette alltid så vanskelig.

-Ems.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar