onsdag 29. august 2012

Oreokake og fagvalg

Siden vertsforeldrene mine jobber hver dag er vi alene hjemme til rundt 5, og tiden bruker vi på å sove, spille Mario cart på wii og gå inn til town. Slapt. I dag møtte vi alle utvekslingsstudentene på Starbucks og bare ble litt bedre kjent, de fleste skal gå på samme skole som meg. På ettermiddagen hadde vi besøk av områderepresentanten vår som trengte en prat med oss av litt forskjellige grunner. Til middag hadde vi kyllingfajitas, nam :D

I morgen kommer begge vertssøsknene med kjæreste og forlovede på tea (middag) og jeg har laget oreokake til puddin' (dessert)! Håper den smaker godt, for jeg har ikke funnet de samme ingrediensene her som hjemme :P 


Dette er Lilly, hunden til vertssøster på 21.

Og Alfie da <3

I dag har jeg snakket med rådgiveren min hjemme i Norge og endelig funnet ut hvilke 4 fag jeg skal ha her i England for å få året godkjent. Jeg skal ha English Language/Literature, Sociology, Psychology og Maths. Jeg er så glad jeg slipper GYM!! Kommer til å legge på meg 20 kg.

-Ems.

2 kommentarer:

  1. karolineski haugen31. august 2012 kl. 16:50

    hahah de hundene der ser like late ut som deg. send litt kake i posten erru grei

    SvarSlett
  2. De er like late som meg. Hah :P

    SvarSlett