torsdag 27. september 2012

Skoleleksersoveskoleleksersove

Jeg vet at dere elsker å lese om hvor mye lekser jeg har så here we go again. På mandag har vi fri siden det er begravelsen til en gammel lærer som døde denne uka, og derfor må vi straffes med å gjøre enda mer lekser. I dag hadde vi dobbeltime med matte og jeg blir seriøst mer og mer deprimert hver gang vi har matte, for selv om vi gikk et nivå ned, forstår jeg allikevel ikke halvparten av pensumet. Og siden vi har så mye lekser har jeg ikke tid til å legge like mye arbeid i et essay som jeg egentlig vil og vet jeg kan. I tillegg for å rekke alt må jeg nedprioritere søvn.

WTF.
Jaja, i det minste bor jeg i England.

Hahah herregud se hva jeg oppdaget da jeg kom på skolen i dag!
Betyr det at jeg endelig kan gå fra å være den stygge andungen til å bli en vakker, grasiøs svane? Plis.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar