mandag 24. september 2012

Great news!

Nå har jeg pratet med mattelæreren, skolen min i Norge og EF og det er helt greit for alle sammen at jeg tar GCSE levels i matte i stedet for A-Levels, og jeg er så lettet! :D Når det gjelder den norske skolen og EF så går det bra så lenge jeg har matte, uansett nivå, så jeg tror jeg har det samme som P2 i vg2 og det burde jeg klare! Happy! Hadde aldri i livet klart å få C i A-levels matte...

Akkurat nå sitter jeg og Andrea på rommet og gjør lekser, jeg har to essays i psykologi og 1 i sosiologi jeg må skrive woho.

Ooooog vi har funnet et sushiplace i Southport! Vi skal dit på lørdag for å spise lunsj, blir bra :D

-Ems.

2 kommentarer:

  1. haaha du har ikkke lov å klage på matten din lating xD du vet i england lager de sushi sånn her http://www.youtube.com/watch?v=1Mm_5Z__TjQ

    SvarSlett