torsdag 15. november 2012

So many shades of black


Nå er jeg så klar for Twilight i morgen kveld!! Har sett alle de fire første filmene denne uka haha.

Har ny psykologiprøve i morgen med den andre psykologilæreren, den er ikke så stor og viktig, jeg må bare kunne hele den cognitive delen av boka!

Ellers så har jeg fått ny timeplan siden jeg ikke har A-level matte lenger, og skal kanskje ha matte med UNIFORMKIDSA. Ikke noe galt i det, de er bare to år yngre, men problemet er at jeg ikke har de samme timene som hun finske jeg har matte med, så det skal vi prøve å ordne opp i. Hvis dette blir min ny timeplan, kommer jeg til å slutte kvart på 12 på torsdager!
Mest sannsynlig kommer jeg til å måtte være igjen på skolen og gjøre lekser da, hvis vi skal se litt realistisk på dette her.

I dag hadde jeg en mattetime med den vanlige klassen siden vi akkurat hadde fått nye timeplaner og ikke fått sorted it out yet, og jeg føler meg bare dummere og dummere.

Hvordan kan et spørsmål begynne med dette:
Og slutte med dette? Jeg ga opp matte den gangen alfabetet bestemte seg for å blande seg inn. Pell dere vekk bokstaver.

lol.

Jeg må bare dele med dere hva en av de andre sa her om dagen:
"I am slowly failing all my subjects, one by one."
Tror det pretty much forklarer alles situasjon for tiden.

Koz og klemz

1 kommentar:

  1. strenge regler, regner med at du har blitt en sikkelig unge, med sikkelig oppførzel! hehehehe på universitet der jeg går får vi spise i alle timer og gjøre hva vi vil fordi den eneste det går utover er oss selv! eller... ikke i data timene for han foran meg sitter alltid å spiller eller ser på rare bilder og da blir jeg ukonsentrert

    SvarSlett