mandag 5. november 2012

JEG GIR OPP

Jeg jobber så godt jeg kan på skolen men får allikevel elendige karakterer. Jeg hadde som sagt psykologiprøve forrige uke og jeg kunne alt og skrev nesten av meg hånda på de 45 stusslige minuttene vi fikk til å skrive et essay og svare på ca 5*4 spørsmål som tok 2 sider alene å skrive. FIKK D. Var så skuffa at jeg ikke kan uttrykke det med ord. Kom relativt kjapt over det fordi det var den første av mange prøver og jeg vet at jeg kan forbedre meg. MEN IDAG fikk jeg tilbake et engelskessay jeg hadde jobbet (syntes jeg selv) ganske godt med. FIKK D. Nå gir jeg opp. En ting er å få en dårlig karakter når du vet at du kan gjøre det bedre neste gang, men jeg kan seriøst ikke gjøre noe bedre enn det jeg gjør nå. Skolen er vanskelig, er skikkelig umotivert, men jobber da så godt jeg kan!


Hadde matte i dag og gjorde en hel side i matteheftet vi jobber med nå. Også retta han det. Og alt var feil. HVERT spørsmål på hele siden var feil. JEG GIR OPP.

Dette er seriøst så utrolig deprimerende og umotiverende og jeg skal drive med dette i minst SYV år til?! Det verste er at det kommer bare til å bli vanskeligere og vanskeligere, får å få gode karakterer må man lese 35 timer i uka?! Plutselig virker ikke karriere som tyv så ille lenger. Men hadde vel ikke klart det heller.

Hvis du vurderer å dra på utveksling, ikke dra til England med mindre du er over gjennomsnittet motivert og har 6 i alle fag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar