tirsdag 27. november 2012

Akkurat nå

Har jeg kommet hjem fra skolen, spist rett fra sjokoladepåleggboksen og nå sitter jeg inntil varmeovnen med laptopen og en kopp te. Har ingen lekser i dag men lader opp til en major prøve i psykologi på mandag etterfulgt av en like stor prøve i sosiologi onsdagen etter. Hvor ondt er det ikke å gi oss en prøve på en mandag dere? Det er hun psykologilæreren som hater oss forresten.

Har kommet meg på beina igjen etter å ha vært syk i helgen, nå er det bare nesa som renner og halsen som er sår. Tror engelskmenn liker å ha det kaldt i huset! Og ha iskalde gulv! For jeg vet at de har varmekabler på badet men de er aldri slått på, så det er helt forferdelig å gå inn på badet om morgenen. Jeg må sove med hettegenser, ullsokker, varmeflaske og pledd for å holde varmen.

Gud som jeg savner å ta buss til skolen! Det er så utrolig kaldt og kjedelig å gå 30 minutter om morgenen når du ikke er våken og ikke har vært ordentlig varm siden du dusjet kvelden før. I tillegg har vi bare ett bad og rart med det at alle plutselig må bruke doen når jeg er på badet.

Kort oppsummert har jeg siden sist vasket klær og vært på skolen, livet her er egentlig som det er hjemme bortsett fra at jeg ikke har Max. Når det er sagt angrer jeg overhodet ikke på at jeg dro altså! Ville aldri vært foruten de vennene jeg har her, de er helt fantastiske og gjør dette året så verdt det :D








Lovelovelovelovelove

Bildene har jeg stjålet fra Catte's facebookpage :)

4 kommentarer:

  1. karolineski haugen27. november 2012 kl. 18:11

    den kagen så god ut! ta med en bit til mej?

    SvarSlett
  2. Ble spist opp 2. November dessverre :D

    SvarSlett
  3. Så fine bilder av deg Emilie:D<3 gleder meg til du kommer hjem!!!

    SvarSlett