søndag 11. november 2012

Positivitet

Det er lett å tenke negativt når det eneste jeg gjør stort sett er lekser. Gjør jeg ikke lekser, tenker jeg på at jeg må gjøre lekser. Jeg er en person som ikke kan slappe av før jeg har gjort det jeg må gjøre, så jeg kan ikke slappe av før jeg er ferdig med psykologiprøven jeg har på onsdag, men før jeg har hatt den så kommer jeg til å få en ny prøve i et annet fag. Akkurat som at jeg hadde sosiologiprøve på fredag, men før jeg hadde den fikk jeg vite at jeg har prøve denne onsdagen i psykologi. Det er en never ending sirkel med lekser og prøver. Jeg vet jo at det er dette det vil si å være student og gå på skole, men herrejesus som jeg hater det.

Det er vel nå det er viktig å finne noe positivt? Værsågod mamma:
Det finnes ingen bedre måte å starte søndagen på enn med litt yoga, så hver søndag morgen går vi til town og gjør yoga. Dette gjør meg glad.
I går, 10 november har jeg bodd i England i 3 mnd. TRE mnd med fremmede folk som ikke er så fremmede lenger. Det vil si at jeg kun har 7 mnd igjen til jeg flytter tilbake til Norge og får se Max <3 <3 <3

I kveld skal jeg og Andrea lage tomatsuppe og pannekaker! Det nærmeste vi fant blåbærsyltetøy var blåbær og eplesyltetøy, så håper det smaker greit. Jeg håper pannekakene ikke smaker godt så vi ikke trenger å lage middag igjen. Neida. Joda. Neida.

Nå skal jeg gjøre lekser til jeg dør. Vi snakkes :) :) :) :) :)


2 kommentarer:

  1. Flott at du finner det positive! Heia Emilie!

    SvarSlett
  2. Det som holder motet oppe for meg er bussturen hjem fra eksamen 13.desember, da har jeg fylt opp 2 bæreposer med kalorier og skal spise så mye at jeg spyr på alle på bussen :) Det gleder jeg meg til

    SvarSlett