lørdag 3. november 2012

17 åår

Jeg har hatt en strålende bursdag i dag! :D Hatt en grei dag på skolen, hvis du ser bort ifra psykologiprøven jeg fikk tilbake.. Fikk tilogmed kake av de andre jentene! Så koseliiii

Senere dro vi på pizza hut og spiste, og det har seriøst vært en utrolig herlig og morsom kveld haha xD Har ikke ledd så mye på lenge, var deilig å ikke tenke på skole for en gangs skyld! 


For en gjeng.

Dansken og meg :)



Har også fått masse gaver i dag :D Fikk en stor, myk og koselig rosa morgenkåpe av vertsmor og vertsfar, buriti baby sett fra the body shop og et Starbucks giftcard av Andrea, sjokoladekonfekteske fra vertsbror og sminke og sjokolade fra jentene :D :D






Se så pliktoppfyllende student jeg er:

Over og ut.

2 kommentarer:

  1. så koselig EM <3 så heldig du er som har fått REVLON just bitten!! me wants :D stoor klem fra Iris <3

    SvarSlett
  2. Irr <3 Jaa jeg elsker de !!

    SvarSlett