tirsdag 13. november 2012

ok ok ok ok

I dag er det tirsdag den 13. november, året er 2012, og jeg sitter og leser psykologi. Ny psykologiprøve i morgen skjønner dere! Forventer ikke noe mer enn stryk. We are all going to die eventually anyway...

Men vet dere hva??!!!! Jeg har akkurat pratet med min venn som er utvekslingsstudent på isle of wight og han har hatt ÈN FUCKINGS INNLEVERING HITTIL. De har ikke hatt noen prøver. Dette er virkelig noe EF burde opplyse om, eller GJØRE NOE MED fordi som en utvekslingsstudent, dette avgjør virkelig hvordan året blir. Tenk om skolen faktisk kunne vært en positiv opplevelse? Herlighet.

Her er meg i nuet:

 Er så sykt lei av den endeløse lesingen.

Hahah, en engelsk elev fikk en av tyskerne til å rette leksa hans.. eheh

Lader opp til Twilight Breaking dawn part 2 på fredag, HAT meg a.



1 kommentar:

  1. Nye sokker?
    Du får forresten tåfis i boka de når du tar den på tåfisen din...
    åh, den rettinga minner meg om da jeg måtte rette engelsken din i 10 klasse!! he he he
    Jeg har også sett den nye twilight bortsett fra at jeg så mer på han foran meg enn filmen, og bak meg satt det ett russisk par og oversatte den norske teksten til russisk! ahh, for en filmopplevelse

    SvarSlett