fredag 23. november 2012

Fredag, 23. november 2012

Endelig helg! I dag var det gudstjeneste på skolen og vi leste opp noen bønner oversatt til norsk/tysk/dansk foran skolen. Sluttet halv 12, så vi dro til town og spiste på Nando's (sykt sterk mat!!!) før vi gikk på Starbucks :) Har vært en grei uke egentlig, kun 1 prøve i sosiologi denne uka. Håper den gikk bra, ble ferdig før tiden var ute så det er et dårlig tegn. Velvel. Har begynt å bli litt småsyk/forkjøla i det siste, sikkert fordi jeg konstant fryser. Klager ikke!


Kun en uke igjen i november, tiden går fort! Desember blir bra, vi har planlagt masse med jentene, bake pepperkaker, se love actually, kanskje dra på julemarked i Manchester, bake mer julebakst og se flere julefilmer :D Gleder meg! Har også flere og større prøver i både psykologi og sosiologi neste måned for å forberede oss til eksamen i begynnelsen av januar. Lærerne har seriøst ikke hjerter, forventer at vi skal lese til eksamen i juleferien og truer med at vi stryker om vi ikke gjør det. Hjelper veldig på presset når psykologilæreren min sier at A-levels er det vanskeligste han har gjort i hele sitt liv. Takk. Nå føles det mye lettere. Jeg får helt vondt i magen med tanke på eksamen. Er ikke tull engang. Jeg som får sååå prestasjonsangst, kommer til å DØ.

Herregud hun ene psykologilæreren går meg på nervene! Det var begravelsen til en gammel lærer for en stund siden så vi fikk fri fra skolen og siden vi gikk glipp av hennes time den dagen forventet hun at vi skulle gjøre det vi skulle ha gjort i den timen på egenhånd. Vi blir straffet fordi en lærer dør. Great. Dette er hennes tankegang: "Denne timen skal vi bruke mesteparten av tiden til å fylle inn permene" *Snakker hele timen og ber meg legge ned blyanten når jeg prøver å skrive* "Å uffda, vi fikk visst ikke tid til å fylle inn i permene allikevel, jaja da får dere gjøre det på fritiden". ...............*Kvelertak*

This is my friend Tom, he is the best looking and most lovely English person I know. Haha Hi Tom! :D


3 kommentarer:

  1. he was a cutie :) håper alt er bra med deg, selv om skolen er crap :(
    <3

    SvarSlett
  2. karolineski haugen27. november 2012 kl. 17:50

    skal du gifte deg med han eller?

    SvarSlett