fredag 9. november 2012

ÆÆÆæææÆÆÆæææ

Ikke noe nytt som har skjedd siden sist, har mye lekser og mye prøver. Siden vi stort sett har gått igjennom alt vi trenger å kunne i sosiologi og psykologi, har vi nå en intens prøveperiode med prøver hver uke. Wiuwiuwiuwiu. Det er veldig mye press på skolen og vi begynner alle å merke det veldig godt. Vi bryter ned en etter en, og det er innimellom mye tårer.


 Har også klippet meg.

Hahah, i dag etter boxercise var Andrea så sliten at hun satte seg ned på gulvet i matbutikken xD Søt.

I helgen skal jeg kose meg med psykologiessay, psykologiprøve, engelskessay og flere engelsklekser. Som sagt har vi to lærere i alle fag, så 2 fag = 4 forskjellige lekser.

Jeg vet at jeg sa jeg gledet meg litt til å komme igang med skolen men det var før jeg visste hvordan det kom til å bli. Vi har jo blitt en close gjeng, men det er veldig mye press. Jeg er dritredd for å ikke få C i alle fag og har sendt emails til lånekassen, skolen min i Norge og EF for å finne ut hva som faktisk skjer om jeg ikke får C i alle fag. SÅ nervøs er jeg. Hvis bare jeg kunne fått en proper pause fra skolen! Ferie er ikke det samme for engelskmenn skjønner dere. De forventer at vi gjør lekser over hele juleferien, og truer med å si at vi kommer til å stryke om vi ikke gjør det. Dette kommer til å bli en miserabel jul.


1 kommentar:

  1. karolineski haugen27. november 2012 kl. 17:41

    Det går nok greit skal du se! jeg skjønner ikke noe av det jeg gjør, jeg bare gjør noe! og for første gang i dag klarte jeg å gjøre en matteoppgave uten hjelp ! så nå tar jeg juleferie

    SvarSlett