torsdag 23. august 2012

Language and culture camp day 14

Nå går det mot slutten av campen og det er snart tid for å reise til vertsfamilien! Jeg gleder meg veldig og føler at jeg er godt forberedt, men jeg gruer meg også litt til å bo hos en fremmed familie. Den tyske vertssøsteren min Merle kommer på fredag, og jeg gleder meg masse til å møte henne! Guten tag, Merle :D

I går kveld var det .disco. Like kleint som forrige gang, og nå var det nesten ingen folk der. Det var bare jeg og en annen fra gjengen vår som gikk i first place, og det var så kjedelig at vi gikk til de andre på puben etter en time.

Ellers har vi vært på skolen, og vi har fått vite alt om hvordan skolen er her. Forhold til lærere, kleskoder, mat og andre nyttige ting. Vi har også vært mye i Winchester, og bare slappet av. På puben selvfølgelig.



I kveld er det talentshow! Håper det ikke blir like kleint som alle andre aktiviteter her.

-Ems.

Forresten, ei av jentene i gjengen vår har lagt ut dette innlegget om campen:
http://idagoingbritish.wordpress.com/2012/08/20/ef-language-and-culture-camp-neitakk/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar