søndag 19. august 2012

Thorpe park

Nei nei nei nei nei nei nei. Dette var tidenes dårligste idé. Parken var helt grei og sånn men jeg takler virkelig ikke denne varmen. Jeg trodde jeg skulle til England jeg. Jeg føler meg skikkelig skikkelig dårlig nå. Alle attraksjonene måtte man stå i 60-80 minutter i kø i og det var stekende sol OVERALT. Det var ikke aircondition inne på NOEN av spisestedene og hver gang vi spør om det er aircondition i bussen så sier de ja, men det er ikke aircondition i bussene her. Hvis jeg skal kjøre i 6 timer til Southport i en buss som denne så tror jeg at jeg betaler 100000 kroner for tog i stedet.

Har drukket en hel flaske vann på de linjene jeg har skrevet nå, herregud dette er bare forferdelig.






2 kommentarer:

  1. don't give up! i'm in 4 days with yoooooou! i'm thinking about you!

    SvarSlett
  2. I'm finee :D I'm looking forward to meet you!

    SvarSlett