søndag 12. august 2012

Language and culture camp day 3


Frokosten begynner klokken  kvart på 8 hver morgen, og det tar 10 minutter å gå ned til selve universitetet. I dag sov jeg lenge (til klokken 8) fordi jeg hadde mat igjen fra tidligere, men måtte være i klasserommet klokken 09:15. Dette er sånn ca frokosten min hver morgen: rundstykke (bolle) med smør siden osten var ekkel og en god (faktisk) yoghurt. Yoghurtene serveres til lunsj også, nam!



Den første skoletimen hadde vi i går, med bli kjent-leker og litt informasjon. I dag har vi hatt grammatikk, grammatikk og litt mer grammatikk. Og så har vi skrevet historier, som alltid er like gøy, særlig siden jeg overhodet ikke eier fantasi eller kreativitet. I bli kjent-timen i går likte jeg læreren vår ganske godt, men i dag har jeg funnet ut at hun er en som henger ut folk. Men det er kanskje den eneste måten å få alle til å følge med på… Også har hun en helt herlig sans for humor, haha. I går tok vi også en test for å se hvilket nivå vi ligger på, og jeg havnet i den øverste klassen. Læreren sa at det var såpass mange som lå på det samme nivået at de måtte dele de flinkeste på to klasser.

Vi har vært i sentrum av Winchester både lørdag og søndag, det er utrolig fint der men veldig langt å gå. Det er nedoverbakke dit også tar vi bussen hjem igjen, hehe late. I sentrum er det blant annet Starbucks, Sainsbury’s, River Island og Primark, og vi camper alltid på Starbucks siden det er nett der :)



Double decker!



Her sitter vi på puben over gata, nærmeste stedet med internett! 


-Ems

2 kommentarer:

  1. karolineski haugen13. august 2012 kl. 18:07

    hahah har du det fett? spiser du bare en yoghurt? i miss u

    SvarSlett
  2. Jeg har det fiint :) Spiser en yoghurt ja ? xD Savner deg også

    SvarSlett