lørdag 11. august 2012

Language and culture camp day 1

Fra 10. Til 26. august skal jeg bo på the University of Winchester og her skal vi ha timer som inkluderer life in the UK, the exchange student experience, host family life, school life, geography, history, society og the EF programme.


Den første dagen startet jeg klokken 05:00 og klokken 06:30 var jeg på vei til Gardermoen. Etter en kald flytur og en lang, varm og klam busstur var vi fremme i Winchester. Siden de ventet å få students hele dagen hadde vi mye fritid og brukte den på å bli kjent med hverandre og andre studenter. Vi var ca 9 norske studenter som kom med samme fly og vi ble kjent allerede på flyplassen. Jeg har møtt så mange awesome folk i dag! Lederne er hyggelige og maten er overraskende god!

Vi bor i blocks/studentboliger/internat og har enkeltrom, men deler kjøkken, 2 doer og 2 dusjer på 8 jenter. Slik ser det ut utenfor, men det er nedslitt og utdatert inne på rommene.


Har forresten funnet erstatning til det ekle vannet her!:


Heheeee.
Så da fortsetter jeg eventyret her i bakvendtland, vi snakkes :D


-Ems

3 kommentarer: