søndag 26. august 2012

Mitt nye hjem

Dette har vært den mest fantastiske dagen hittil. I dag reiste jeg fra Winchester til Southport med buss, en tur som tok ca 6 timer. Men det var greit for det var kaldt inne i bussen :) Jeg tror ikke jeg kunne fått en bedre familie enn denne! Familien består av vertsmor og vertsfar på 46, sønn på 23 og en amerikansk cocker spaniel på 4. De har også en datter som er 21 og nylig forlovet :D Hun bor sammen med forloveden tror jeg, men de to kommer på besøk omtrent hver dag. Sønnen har flyttet ut en gang før, men bor nå hjemme for å spare penger til et hus. Vertsforeldrene mine er utrolig hyggelige og morsomme! Da vi kom satt vi ute i hagen og fikk servert lemonade, hjemmelagede scones og biscuits. Middagen var også veldig god, deilig med en forandring fra den ensformige campmaten... Jeg føler meg allerede hjemme her. Etter middag spilte vi rummikub med vertssøster, forloveden hennes, og oss tre utvekslingsstudentene. Jeg og Merle fra Tyskland skal bo her hele året, men den første uken skal det også bo ei fra Danmark her fordi vertsfamilien hennes er på ferie. Merle og jeg deler rom og har hvert vårt klesskap. God internettilgang er det her også! Lykke.

Her er noen bilder!



Huset er sykt søtt :)






Hagen sett fra rommet mitt.



Dette er Alfie, hahah han er bare helskjønn :) Han har så stor kropp og så lite hode hahah


-Ems!

4 kommentarer:

  1. SÅ fint hus! høres ut som du storkoser deg :)
    savner deg <3 klem fra Iris

    SvarSlett
  2. Åh utrolig fint der!! Kos deg masse, Mille <3

    SvarSlett
  3. karolineski haugen28. august 2012 kl. 20:14

    åå det så sikkelig fint ut ! jeg gleder meg til å komme på besøk, kan godt sove i dusjen:)

    SvarSlett
  4. Jeg savner dere <3 Hahah ja gjør det du Karoline, nå som jeg skal bo alene kan du sove på rommet mitt :)))

    SvarSlett