onsdag 17. oktober 2012

Snart ferieeee

Det er offisielt. Jeg er såpass dum at jeg har fått en tutor i matematikk. Selv om jeg gikk ned et nivå. Matte gjør meg så deprimert. Hva kan jeg oppnå i livet hvis jeg ikke klarer nivået i matte en fjortenåring klarer engang? IKKE ENGANG MCDONALDS ville ansette meg da jeg søkte på jobb der tidligere i år. Hva kan man gjøre når man ikke engang er god nok for Mc Donalds? Og på toppen av det hele så betyr ikke ferie det samme for engelskmenn som for resten av verden, for jeg har nemlig fått 102 essays jeg må skrive og 2 prøver jeg må lese til for etter høstferien. Beklager mamma og pappa for at jeg skriver så mye negativt på bloggen.

Vel det gode er at mattetutoren vår (meg og den finske jenta) er skikkelig bra! Han går siste året på universitetet for å bli mattelærer og han forklarer ting så utrolig mye bedre enn mattelærerne mine. Og han er morsom :)

Akkurat nå sitter jeg og Andrea å gjør lekser (gjør vi ikke alltid det?) og venter på MAT. Ikke forvent å se enn tynn Emilie når jeg kommer hjem dere.


Peace out

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar