lørdag 13. oktober 2012

Gratulerer Andrea!

Denne uka har vært currrr-azy! Har hatt 4 essays og har 2 til neste uke. Skrive essays er omtrent alt jeg gjør. Er på en måte litt glad for det også da siden jeg ikke trenger å pugge noe utenat til prøver og sånn :) Jeg har et bra altså! Trives fortsatt kjempegodt og koser meg masse :D På torsdag tok Jan og Neill med seg oss og vsøster Abbie til Trafford centre i Manchester, det er et megasvært kjøpesenter med kino og bowling. Det minte meg faktisk om Las Vegas!



HÆLA I TAKET!


Sykt flink lixm.

Hahah, dette er hva vertsfamilier blir informert om av EF:

Jeg syntes dette stemte ganske bra hehe :)

I går var vi hjemme hos Catte and Becci (to av utvekslingsstudentene) og feiret bursdagen til Maria! Vi spiste fish and chips (jeg spiste kyllingwrap), kake og så på Mean girls :D Lovely.


Også vil jeg si gratulerer med dagen til min kjære søster Andrea som blir 23 i dag! Kos deg masse! :D Savner deg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar