onsdag 3. oktober 2012

Gratulerer med dagen pappa!

Hipp hurra til verdens beste pappa som har bursdag i dag !! :D Jeg savner deg masse pappa, og gleder meg til vi ses igjen ! Håper du har hatt en superbrafantastiskbrilliantstrålende dag i dag og har kost deg masse :D

Du har tatt meg med på fisketurer, fjellturer, rideturer, hjulpet meg med pianospilling, mattelekser og du har tatt meg med på noen uforglemmelige ferieturer. Husker du gangen vi overnattet i telt på rennevassvarden? Hahah, det var idyllisk det! Og da vi dykket på Agistri! Og var på fotballkamp i Leeds :D


Hahah, dette er bildet som beskriver deg best, dypt konsentrert i pcen/telefonen/tven og med granaghan/gaffa/max hengende over deg :D

Takk for at du alltid har vært her for meg pappa, jeg er veldig glad i deg.


1 kommentar: