mandag 8. oktober 2012

Expectations vs reality

I dag var en av de dagene hvor man må velge mellom å se ut som et menneske eller komme tidsnok til 1. time. Både jeg og Andrea forsov oss og det ble en ganske hektisk morgen. Kom bare 30 minutter for sent da... Etter skolen bestemte jeg meg for å være igjen på skolen for å spille piano, noe som var umulig siden det var en hel klasse som hadde trommetime i rommet ved siden av og rommene i musikkgangen finnes ikke lydtette. Ironisk right?

For tiden er vertsforeldrene mine i Milano og feire bryllupsdagen deres og i den anledning sitter vertsbror barnevakt for oss. Koselig :) Han er for det meste på rommet sitt, og vi på rommet vårt. Bortsett fra når det er xfaktor da :)

Det å være utveklingsstudent er ikke som jeg så for meg i det hele tatt, og det største sjokket er hvor mye mer jobb det er med A-levels her enn vgs i Norge.
Foreign exchange student:
Expectations



Reality

-Ems.

2 kommentarer:

  1. haha, kjenner meg nok masse igjen gjennom dette! :) pluss at Mr. A er veldig glad i å la elevene skrive mange essays gjennom året i både sosiologi og psykologi ;)

    Jeg bodde der Catte og Rebecca bor nå, i fjor, og det er ganske spennende for meg å lese om alle tingene dere gjør der borte! Jeg visste for eksempel ikke at det var en sushi-restaurant der, haha :)

    SvarSlett
  2. Hahah ja jeg veet, men han er iallefall veldig hyggelig! Aha så gøy :D Sushistedet er på The Vincent hotell ved siden av June the florist :)

    SvarSlett