lørdag 6. oktober 2012

Dear friend,

For tiden leser jeg "The perks of being a wallflower" og den viser seg å være totalt annerledes enn det jeg trodde, og selv om jeg kun er halvveis har jeg allerede grått. Snart skal vi alle sammen på kino og se filmen (må bare lese ferdig boka først), det gleder jeg meg til :)


Kan jo ikke skrive et blogginnlegg uten å nevne skolen, så vil bare si at det fortsatt er like vanskelig i matten og det blir vanskeligere og vanskeligere i psykologi. Jeg gruer meg skikkelig til exams i januar og mai/juni! Det blir horrendous. Håper jeg klarer å få C. For de som lurer så er C det samme som 4 i Norge. Det eneste faget jeg føler jeg klarer å henge med i er engelsk language/literature, språkdelen er grei fordi vi kun analyserer tekster og dikt og har så langt kommer oss gjennom 2 tekster. Når det gjelder Heart of darkness (romanen vi leser) så leser jeg ihvertfall det vi har fått i lekse, det er ikke alle som gidder, og selv om jeg ikke forstår mye når jeg leser, klarer jeg å følge med på hva læreren prater om i timen.

På onsdag har jeg vært i England i 2 mnd, og jeg føler selv at jeg har forandret meg en del. For eksempel så har jeg sluttet å ikke gå på kumlokk, fordi det er sinnsykt mange kumlokk i gatene og mange mennesker så jeg må dytte borti folk hele tiden.

Vet at dette er en litt random historie, men da jeg var på biblioteket her om dagen møtte jeg en hyggelig gammel mann. Han spurte hvor jeg var fra og hva jeg gjorde her og sånn også fortalte han at han hadde vært  i marinen og seilte fra Canda til Norge og han hadde vært mange steder i Norge og kunne si "hei jeg prater norsk" og ramset opp diverse norske matretter som fenalår, fiskeboller osv xD

I dag skal jeg lage vafler, gjøre sosiologilekser og se på Xfaktor, vill lørdag.

-Ems.

1 kommentar:

  1. hehe, kul historie da! jeg hadde nettopp examen. det var sikkelig bbusiness

    SvarSlett