onsdag 24. april 2013

OOTD

Hei! Nå er det 16 dager til "sommerferien" min begynner, vi får fri fra skolen 10 mai og trenger kun komme på skolen for å ha eksamen. Jeg har tre eksamener igjen: Engelsk 17 mai, Sosiologi 21 mai, og psykologi 5 juni. I tillegg skal jeg og Andrea ha en presentasjon/lek med en syvendeklasse og servere lefse/vafler/boller som eksamen i faget "Language Leaders" hvor vi lærer om kulturen vår og språket vårt til syvende klasse. Veldik koselig! De er stokk dumme da: Er det noen som vet hva hovedstaten i Norge heter? "Ja! Er det Bangkok?!"

Tilbake til overskriften, her er hva jeg har på meg i dag eller deler av det da. Fint?


På skolen i går ble jeg tegnet! Den til venstre er av Adam og den til høyre av Andrea. Synes dere det ligna?


Dette er Adam og Tom forresten. Nei de spiller ikke Pokemon. 

Et lite utdrag av dagens sosiologitime:
Ja jeg går på en katolsk skole.

Siden vi sluttet tidlig i dag dro jeg og Becci og Maria på Tea Rooms og spiste Scones :)




Neste helg kommer mamma og pappa, jeg gleder meg til å se dere igjen! De 50 dagene som er igjen kommer ikke til å gå fort nok....


1 kommentar:

  1. Du er flink som har pdf fil å sånn :) hehe jeg måtte levere samme innlevering 4 ganger fordi jeg ikke skjønte hvordan man lagde pfd. Det var fine tegninger! ligna litt :P Jeg vil å komme på besøk igjen! Du er flink stå nå på <3

    SvarSlett