onsdag 17. april 2013

Hey på tide med en oppdatering

Herregud ro ned et par hundre hakk a dere, jeg klarer ikke svare på alle 0 kommentarer på en gang.
Jeg burde lese til de to psykologiprøveeksamene jeg har i morgen (en for hver lærer vet dere) men så bare ja blogge var en god idé nå. Skolen begynte på mandag og jeg har allerede forsovet meg to morgener og måttet ta taxi til skolen. Været er helt perfekt for tiden, det er ikke for kaldt og ikke for varmt. Siden jeg er så flink blogger så har jeg tatt litt bilder for dere, mine kjære 9 lesere (glad i dere farmor og farfar)

Psykologilæreren vår syntes vi gjorde det såpass dårlig på januareksamen (flesteparten strøk) så han kjøpte revision guides/studiehjelpebok til alle sammen. Hvis dere eksaminerer bildet nøye ser dere hva det står over strekkoden.

 Slik ser senga mi ut akkurat nå. 70% <3




Siden jeg helt seriøst strøk forrige psykologiprøve (til mitt forsvar så hadde jeg matteeksamen dagen før og var helt ødelagt av stress) burde jeg stupe ned i boka igjen... Ønsk meg lykke til! Nei vent, dere bryr dere ikke. Bare glem det.

4 kommentarer: