lørdag 13. april 2013

2 mnd til jeg kommer hjem i dag!

Nå vil jeg flytte herfra. Den 13 juni er jeg å finne på norsk jord, klemmer vil bli satt pris på. I går var jeg i Liverpool (igjen) og møtte Sondre som er utvekslingsstudent på isle of Wight helt helt sør i England. Det var veldig koselig. Vi hadde en konkurranse om hvilken nordmann som kunne se blekest ut i sollys. Jeg vant.


Ellers så crammer jeg psykologi, forstår så lite :( Blir helt overveldet av alt de forventer at vi skal kunne. Har så utrolig mye press på meg fordi om jeg ikke består psykologi så må jeg ta det som privatist hjemme i Norge, men vg2 psykologi er jo helt annerledes enn det jeg har lært i år! Jeg kan jo ikke ta denne eksamen om igjen i England! Så da må jeg lære meg noe helt annet og ha eksamen i det etter at jeg har graduated vg3. Please hjelp meg bestå noen!


Max <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar