torsdag 11. april 2013

Åtte mnd og en dag siden jeg flyttet hjemmefra

Did you know that the second response to stress or the countershock response involves the pituitary-adrenal system or hypothalamic-pituitary-adrenocortical axis? Ikke jeg heller. En dag skal jeg vite det though! Den dagen er ikke i dag.




I går var det nøyaktig 8 mnd siden jeg flyttet til Inglaterra alene, og i går dro jeg til Liverpool og møtte Janne, Ingri og Frida som er noen av de norske jentene jeg møtte på camp i August. Det var veldig koselig å se de igjen og vi satt på Starbucks og gikk litt rundt i byen. Kos!





Da jeg kom hjem fra Liverpool feiret vi bursdagen til min vertsbror Seb som blir 24 år i dag! Hurra!




I går kom Andrea hjem fra Yorkshire hvor hun har vært siden fredag, har savnet henne! Merkelig hvor rart det er å bo alene på et rom hvor det egentlig bor to!



Nå skal jeg på postkontoret og hente en pakke. Det tar 20 minutter å gå til postkontoret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar