søndag 27. januar 2013

Tacoo

Nå er all snøen borte og i dag har det vært sol og 6 grader :) Det blåser kraftig, men hva kan man forvente når vi bor så nærme sjøen. Vertsfar har forresten vært i Thailand i to uker for å se på fugler, og kommer hjem i morgen tidlig. Andrea og jeg lagde norsk taco til middag i dag! Det var veldig godt men det smakte liksom ikke helt som ordentlig god, gammeldags norsk taco allikevel. Hehe. I morgen er det mandag. Er vi klare for en ny uke med skole? Nei. Heldigvis er det 19 dager til vinterferie. Nitten. Lange. Dager. Men da kommer søstrene mine på besøk! Det gleder jeg meg til :D


Egentlig har jeg ligget i senga hele helgen og sett på serier fordi jeg er syk. Ikke at jeg trenger en unnskyldning for å ligge i senga hele dagen og se på serier. Som den forferdelig dårlige bloggeren jeg er, har jeg dessverre ikke sminket meg og tatt bilde av meg i juicyjoggebuksa men det får dere leve med.


Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar