mandag 7. januar 2013

2013

Hei dere! Nå har jeg ikke blogget på altfor lenge og grunnen er som de fleste vet at jeg har vært hjemme i Norge over julen! Det har jeg visst i hele høst og det var koselig å overraske de der hjemme :)
Men nå er jeg tilbake i England og klar for å møte de siste 5 månedene med et smil om munnen. (Er det det dere vil høre?) Neida, men jeg gleder meg til å fullføre. I morgen er første skoledag, det blir ikke digg. På torsdag har jeg psykologieksamen og på fredag har jeg sosiologieksamen. Begge eksamenene teller 50% av sluttkarakteren min og da har jeg selvfølgelig også liknende eksamener i mai/juni. Gleder meg til vinterferie!

Noen bilder fra julen:















3 kommentarer:

  1. du er flink! dette går bra:) snart får du besøk av tjukka :) ps: sykkeldekket mitt punget forresten i dag..

    SvarSlett
  2. Hahaha gleder meg til dere kommer :D Ånei! Bare det ikke er sykkelsetetrekket haha

    SvarSlett
  3. neida, det er bare litt vått men går bra for har jo varmekabler på badegulvet. hehe ja du hørte riktig, det kunne gått bra hvis varmekablene på badegulvet funket.hater ting fra krigen ass

    SvarSlett