onsdag 16. januar 2013

Hei.

Jah.. Nå har det ikke skjedd så utrolig mye spennende siden forrige gang, har for det meste sovet og gjort lekser, dere vet. I fjerde time i dag gikk brannalarmen for første gang, det var en opplevelse. Not really. Det passet meg egentlig ganske bra ettersom jeg holdt på å sovne. Det er rundt 2 minusgrader i Southport for tiden, det er kaldt det!



Ellers måtte jeg sy igjen et hull i veska mi, ser at syskillsa fra sjetteklasse sitter!



Tok med meg brunost fra Norge, familien vil ikke smake engang.


I kveld var vi på Bella Italia og feiret bursdagen til en av studentene, det var veldig koselig! Taxisjåføren på vei hjem var slovakisk, han hadde bodd i Danmark og pratet om så fine fjordene i Norge var. Go Norge.


2 kommentarer:

  1. godt du får ha brunosten for deg selv! du gjør mye du, det mest spennende som skjedde her denne uken var at sykkelen min forleden punkterte, men jeg merket ikke det før jeg kom hjem for jeg hadde jo syklet på snø. trodde det var så tungt å sykle på snø

    SvarSlett
  2. Hahah, litt ekstra trening skader ikke :) Bor ikke dere nærme skolen da?

    SvarSlett