fredag 18. januar 2013

Snø

Det har vært rundt 2 minusgrader i en uke nå og det er latterlig hvor dårlig forberedt britene er til kulde og hvor dårlig de håndterer det. Boileren (den som sørger for varmtvann og varme) er blitt ødelagt i kulda og derfor har vi verken varme eller varmtvann i huset. Jeg har ikke dusjet på to dager og i går måtte jeg vaske håret med en VANNKOKER. Se for dere det. Rørleggeren skal komme og se på det i kveld og hvis ikke han får fikset det så kan det hende vi må til en nødfamilie så vi kan dusje og få litt varme. På den positive siden begynte det å snø i dag for første gang og derfor ble skolen stengt hurra. Derfor sitter jeg nå på Starbucks sammen med de andre utvekslingsstudentene nå :) Forhåpentligvis fortsetter det å snø i noen uker til så vi får fri. Det synes jeg virkelig jeg fortjener siden nord-Norge fikk streiken i fjor vår og ikke vi.

EDIT: Ikke det at noen bryr seg men rørleggeren var her klokken 18 og fikset boileren! Det var visst bare et blokkert rør og vi har nå varme og varmtvann igjen!

2 kommentarer:

  1. det var bra dj broiler kom å fikset det da. visste ikke han kunne sånt! du mangler varme og jeg mangler stue

    SvarSlett
  2. Haha, ikke broileren med boileren! Vil heller ha varme, det er altfor kaldt å sitte nede i stua uansett! Foretrekker å sitte med rumpa inntil varmeovnen på rommet.

    SvarSlett