fredag 15. februar 2013

Vinterferie

Nå er det offisielt vinterferie, Andrea har reist til Yorkshire med familien sin for en uke og jeg har en uke på å lære meg matte. Pluss skrive 1500 ord hvor jeg må sammenlikne to sider fra en bok og to sider fra en annen bok rundt temaet fare. Nevnte jeg at den ene boka ble skrevet på 1800-tallet?

Jeg har valgt fag jeg skal ha i vg3 (hvis jeg består eksamene her vel og merke). Fikk en liste fra skolen med 16 fag jeg kunne velge mellom, men egentlig hadde jeg bare 4 fag som var mulige og av de fire fagene måtte jeg velge 3. Valg sa du? Egentlig hadde jeg lyst på kommunikasjon og kultur, men det måtte man ha hatt i vg2 for å ha det i vg3?? Men man trenger ikke psykologi i vg2 for å ha det i vg3?? Gir opp.

Fikk forresten halvårsrapport fra skolen her om dagen



I går på valentinsdagen var jeg og Andrea på romantisk dobbeldate med Ben og Jerry, to gutter vi har blitt veldig godt kjent med i det siste :)

Varmen i huset har ikke funket optimalt de siste ukene, men nå er heldigvis rørleggeren her igjen og ser på problemet og hopefully fikser det!


Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar