mandag 11. februar 2013

6 mnd!

Jeg har offisielt bodd i England i seks mnd nå, det er over halve utvekslingsåret. Nå har jeg kun 4 mnd igjen og det er litt sykt å tenke på. Det absolutte høydepunktet med året er alle de fantastiske menneskene jeg har møtt, spesielt jentene fra campen i Winchester og de andre studentene i Southport <3  







Vil dere høre om alle leksene jeg har over vinterferien? Dumt spørsmål, selvfølgelig vil dere det! :D
Sosiologi essay for Mr. A
Sosiologi essay for Mr. L
Psykologi essay for Mr. A
Psykologi essay for Mrs. S
Engelsk språkessay
Engelsk litteraturessay
Engelsk språkanalyse
Matteeksamenslesing

Alle hjerter gleder seg til matteeksamen <3 Om jeg består, trenger jeg aldri å ha matte igjen!

Ha en super anti-valentine's day! Det skal jeg, Ben og Jerry ha ihvertfall :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar