mandag 4. februar 2013

Give me a break


Jeg har begynt å kjenne veldig godt på hjemlengselen nå.Det jeg prøver på er å lese bøker eller være så mye ute av huset som mulig for å ha noe annet å tenke på. Jeg vet det bare er fire mnd igjen, men akkurat nå føles det som en evighet. Alt presset på skolen letter ikke akkurat på stemningen heller. For første gang bryr jeg meg ikke om gode karakterer bare jeg består faget, og det bekymrer meg. Jeg er vant til å få en femmer på en prøve etter å ha lest i rundt to timer, men her får jeg som regel E's og D's (3 og 2) etter å ha lest hver dag i en uke. Bare jeg får E så består jeg men det er vanskelig! Jeg har TO matteeksamener, den 27 februar og 4 mars. Siden jeg var altfor dum for a-level matte (etter å ha vært den beste i min P-matteklasse i fjor) måtte jeg ned et nivå til GCSE higher maths og må derfor ikke ha E men C for å bestå. Dersom jeg ikke består må jeg ha matte som privatist neste år og hele dette året med matte var forgjeves. Kom og redd meg, noen. Please.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar