fredag 14. juni 2013

Nå er det over

Nå er jeg hjemme og har møtt familien og gått tur i norsk skog og mark med Max og spist norsk taco og sovet i min myke myke dobbeltseng. Fra tirsdag til onsdag hadde EF organisert et "prom", så jeg møtte opp i fotsid kjole og høye hæler da, og var det søren meg en middelmådig disco med dårlig musikk. Det gadd vi ikke så vi gikk på puben i stedet. Der satt alle lederne allerede.
Turen hjem gikk strålende og det var ikke så forferdelig trist å si hadet fordi alle bare gledet seg sånn til å komme hjem. 

Nå vil jeg gjerne takke mamma og pappa for å ha gitt meg muligheten til å reise, vertsfamilien for å ha åpnet hjemmet sitt for meg og alle de fantastiske menneskene jeg har møtt som har gjort året mitt komplett. Takk til mine 10 lesere, dere er dårlige på å kommentere.

Takk for meg! Until next time, England <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar