søndag 9. juni 2013

4 days

Dere nå er det 4 korte dager til jeg kommer hjem! Dette er faktisk litt bittersøtt fordi jeg har hatt det så fantastisk bra de siste dagene! Jeg har hatt sommerferie siden onsdag og livet har vært herlig med sol hver dag. På fredag var det en liten get-together hvor alle fra trinnet pluss noen folk fra noen andre skoler kom, og det var den beste kvelden i år! Møtte flere awesome folk og fikk sagt hadet og klemt litt på folk jeg ikke kommer til å se på veldig veldig lenge. Sadface. Planen for de neste 3 dagene er å nyte sommerferien litt mer, i kveld skal vi på barbeque og i morgen piknik i parken i byen. For dere som ikke har noe å gjøre i kveld, støtt Lier Tensing og dra på konserten deres i Drammens Teater klokken 18:00!


Gleder meg veldig til å komme hjem til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar