torsdag 9. mai 2013

Vi ses 13 juni!

I dag fikk jeg flybilletten hjem! Jeg lander på norsk jord torsdag 13. juni klokken 16:15. Denne gangen kommer jeg for å bli, så dere blir ikke kvitt meg så lett nei.



I går hadde jeg to timer på skolen og i dag sluttet jeg kvart på 11 så jeg tok meg en tur til byen i regnværet og kjøpte litt sminke blant annet. I morgen er siste skoledag så vi skal ut i morgen kveld for å feire at det (nesten) er sommerferie. Har jo tre eksamener igjen men ingen flere skoletimer! Noen perks med å være utvekslingsstudent er det jo. De andre engelske studentene må tilbake på skolen fra 10 juni-24 juli før de har runde to med sommerferie frem til neste år begynner 5 september.

Jeg mener £25/225kr for en YSL leppestift vs. £30/260kr  for alt på høyre bilde.

Som dere ser så regner det i dag.
  

2 kommentarer:

  1. herregud!!! ikke lenge igjen nå! savner deg <3

    SvarSlett
  2. Savner deg også, gleder meg til vi ses :D

    SvarSlett