fredag 24. mai 2013

20 dager igjen

Hei! Det har ikke skjedd så utrolig mye spennende i det siste, derav lack of blogginnlegg. Som dere vet er jeg på study leave så har ikke skole, men må på skolen for å ha eksamen. Nå er jeg ferdig med 6 av 7 eksamener! Den verste er igjen, psykologi 5 juni. Tok meg allikevel en tur på skolen i dag fordi Mrs. Stridgeon satt opp en frivillig revision session hvor hun gikk gjennom en tredel av pensumet. Helpful! I tillegg fikk vi minimuffins :)))

På mandag, altså om kun TRE dager reiser min roommate Andrea hjem. Derfor var vi ute og spiste med vertsfamilien i går kveld, det var veldig hyggelig. Jeg kommer til å savne henne såå mye de 17 dagene vi ikke får sett hverandre! Det blir utrolig rart å ikke dele rom med en man har delt rom med siden september. Takknemlig for at vi begge bor i Oslo-området!

Min plan de siste 20 dagene er: Den 29. mai reiser vertsforeldrene mine på ferie til Tyrkia så da skal jeg bo hos finsken og tyskern til den 10. juni. Da flytter jeg hjem igjen til 117 Southbank Rd i to dager før jeg den 12. juni reiser ned til Winchester hvor det er et eller annet EF-opplegg. Da får jeg se alle de norske jentene fra campen igjen! Blir kooos! Dagen etter flyr jeg hjem. På tide nå altså. Urettferdig at det er så mange utvekslingsstudenter som reiser hjem allerede. Jaja.

I morgen skal vi til Manchester! Jeg har faktisk ikke vært der enda, til tross for at Manchester ligger 1 time og 20 minutter med tog unna Southport. Hvis du ser bort ifra at jeg har mellomlandet der da.

Her er noen bilder fra lørdag da vi var ute og feiret bursdagen til tyskern.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar