søndag 9. desember 2012

Those Christmas lights

Nok en søndag stappet med lekser. Lærere vær så snill vis litt barmhjertighet, det er jul for God's sake. Dette er det perfekte eksempel, tirsdag-fredag - ingen lekser, til mandag - psykologiprøve, engelskessay på 800 ord, lese 50 sider i romanen.


Koselig.

Denne uka kommer til å bli stress, har så mye å gjøre og får sikkert ekstra mye skolearbeid fordi det er den siste uka med skoletimer. Uka etter er det nemlig noe så dumt som "enrichment days" med museumsturer og dritt. Men siste uka før juleferien iallefall da.

Andrea sin mor og lillesøster har vært på besøk i helgen og i kveld skal vi alle ut og spise middag :) I går var jeg hos Catte og Becci med Cecilie og Mariella og så Ted og Love actually. Juletreet her hos familien Hunt har kommet opp i stua og det begynner å bli skikkelig koselig og julete her nå, venter nå bare på at skolen skal slutte.. 


2 kommentarer:

  1. Karoline Skitur haugen11. desember 2012 kl. 22:59

    du har noen som passer på at du gjør lekser, det er bra! jeg må faktisk være min egen lærer og være streng med meg selv for at jeg skal gjøre lekser.. da blir jeg uvenn med meg selv, fordi den ene delen av meg kjefter på den andre stakkars delen av meg som bare har lyst til å gjøre alt annet enn lekser.. its my life

    SvarSlett
  2. Haahha jeg savner deg Karoline

    SvarSlett