mandag 3. desember 2012

En annerledes jul

I år skal jeg for første gang feire jul borte fra familien min. Jeg har vært i England i nesten 4 mnd nå, og jeg gleder meg til hva de neste 6 månedene viser. Tror det blir litt bedre etter at jeg blir ferdig med eksamenene i januar, kan ikke sette ord på hvor mye jeg gruer meg! Men tilbake til julen, både jeg og Andrea skal være her i julen og det hjelper masse å ha henne her. Det blir jo selvfølgelig veldig annerledes med kalkun på julekvelden og åpning av gaver morgenen etter, men tror jeg skal overleve :) Det er under høytider at man virkelig opplever kulturen i et land, så dette blir skikkelig spennende! Jeg gleder meg til ferie ihvertfall, kjenner skikkelig godt at jeg trenger en laaang pause fra skolen og alle lærerne nå. Etter jul kommer familie og venner på besøk, GLEDER MEG masse til dere kommer! 

 Red cups på Starbucks! Det er tilogmed snøfnugg på pappgreia!



Ah Lovedon. 


1 kommentar:

  1. Karoline Skitur haugen11. desember 2012 kl. 23:02

    det så veldig koselig ut :) når jeg går ut av døra kan jeg ikke se noe fordi øynene mine blåser igjen, så jeg må gå i blinde til skolen! eller så må jeg sykle. jeg sykle til der jeg trener her om dagen, også skulle jeg sykle opp på en fortauskant. Det så ut som snøen lå som en fin rampe opp til fortauet, men det skulle vise seg at det ikke var noen fin rampe. sykkelen min gikk rett igjennom og stoppet i fortauskanten. jeg havnet litt lenger bort i brøyte kanten.. hehe det værste med det hele var at noen gikk bak

    SvarSlett