søndag 7. april 2013

Late dager






Jeg må innrømme at det er fantastisk deilig og avslappende å endelig ha en pause. Jeg har enda en hel uke til med ferie :) Skal prøve å ikke skrive så mye om skole ettersom det er det mest gørrkjedelige jeg vet å lese om. Min romkamerat og beste venn, Andrea, besøker noen venner i Yorkshire for tiden og rommet er så stille uten henne. Nå er det ikke lenge til jeg kommer hjem! 67 dager for å være nøyaktig. Gleder meg masse til å se alle sammen igjen, sove i en komfortabel seng, gå turer med Max, spise Drammensushi, klemme litt ekstra på de jeg er glad i (Max), osv osv. Mine planer videre denne ferien er å lese til eksamen (har ikke egentlig begynt he      he), lese flere bøker (biblioteket har åpnet i nye, store lokaler!), møte mine fellow nordmenn i Liverpool en gang neste uke, og eventually dra rumpa mi tilbake på skolen. MEN se det positive! Jo raskere ferien er over, jo raskere er det til eksamen, og da er det snakk om åtte hele dager før jeg sitter på flyet. Æææææ. Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er vel egentlig fordi jeg prokrastinerer, burde lese psykologi eller gå tur med hunden, men åh har jo akkurat våknet. 

Håper alle har det bra og kos dere på skolen neste uke :   )    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar